همه چیز درباره قویترین شربت گیاهی ضدسرفه

قویترین شربت گیاهی ضدسرفه برای درمان سرفه ناشی از سیگار

یکی از بیماری های رایج خصوصاً در فصول سرد سال، آنفولانزا و انواع سرما خوردگی است. از آثار سرماخوردگی می‌توان به گلو درد و سرفه های خشک یا خلط دار اشاره کرد. اگر حتی یکبار دچار سرفه های خشک شده باشید متوجه آزاری که به دنبال دارد، شده اید. برای درمان سرفه، به طور معمول شربت اکسپکتورانت توسط پزشکان علم نوین تجویز می شود. وظیفه ی اصلی شربت های ضد سرفه، خلط آوری و کاهش سوزش و التهابات ناشی از سرفه است. اما همه ی ما به عوارض مخربی که داروهای شیمیایی می توانند بر روی کبد و سلامت ما ایجاد کنند آگاه هستیم. به همین علت است که استفاده از شربت گیاهی ضدسرفه در سال های اخیر بسیار بیشتر شده است. در این مقاله می خواهید دو مورد از قویترین شربت گیاهی ضدسرفه را به شما معرفی کنیم.
 

آویشن و عسل، دو ترکیب سازنده قوی ترین شربت گیاهی ضدسرفه

همانطور که گفتیم، استفاده از شربت گیاهی ضدسرفه خصوصاً در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. علت این محبوبیت، عوارض جانبی استفاده از داروهای شیمیایی و اثرات منفی آن ها است. اما در ساخت قوی ترین شربت گیاهی ضدسرفه از چه ترکیباتی استفاده شده است؟ آویشن و عسل دو ماده ی گیاهی و طبیعی بسیار مغذی هستند که در طب سنتی، برای درمان بسیاری از مسائل و بیماری های انسان نوین مورد استفاده قرار می گیرند.
 

آویشن، درمان سرفه و التهابات مجاری تنفسی

آویشن، یکی از گیاهان پر استفاده با خواص دارویی بسیار زیاد است. این ماده می تواند اثر مثبت بسیاری در خلط آوری، کاهش التهابات مجاری تنفسی و در نتیجه درمان سرفه داشته باشد. دم کرده ی آویشن، یک نوشیدنی شگفت انگیز برای افزایش ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی است. آویشن دارای خواص آنتی بیوتیکی بوده و می تواند در درمان برونشیت و گلودرد خلطی موثر باشد.

عسل و خواص آنتی باکتریالی و ضد التهابی

چند سالی است که محققان بسیاری در زمینه ی خواص دارویی عسل بر درمان بیماری ها تحقیق می کنند. عسل با خاصیت ضد التهابی می تواند التهابات ناشی از سرفه را در نای درمان کرده و در کنترل سرفه تاثیرگذار باشد. علاوه بر این عسل، تاثیر شگفت انگیزی بر درمان آلرژی دارد. عسل می تواند خارش ناشی از سرفه را نیز درمان کند. خواص آنتی اکسیدانی عسل، می توانند پوششی بر روی لایه های مخاطی ایجاد کرده و در نتیجه سرفه و گلودرد را تسکین دهد.
ایران داروک با تولید یک اکسپکتورانت گیاهی با بهره گیری از عسل و آویشن، شما را برای همیشه از گلودرد و سرفه خلاص کرده است. لازم به ذکر است شربت تیمکس پلاس به دلیل اینکه حاوی عسل می‌باشد  نباید برای کودکان زیر یک‌سال مصرف شود.

شربت گیاهی تیمکس، ضد سرفه و خلط آور 

شربت گیاهی تیمکس و تیمکس پلاس، دو مورد از قوی ترین ها در تسکین سرفه

با بهره گیری از آویشن و عسل، دو اکسپکتورانت گیاهی به نام های تیمکس و تیمکس پلاس تولید شده اند. در ساخت هر دوی این شربت ها از آویشن باغی استفاده شده است. همانطور که گفتیم، آویشن دارای خواص ضد التهابی و خلط آوری است که می تواند سرفه را تسکین دهد. به دلیل وجود دو ماده ی تیمول و کارواکرول در آویشن، با مصرف این شربت، فعالیت مژک های تنفسی بیشتر شده و در نتیجه خلط آوری انجام می شود. به همین ترتیب، سرفه تسکین پیدا می کند. برای دریافت بهترین نتیجه از شربت گیاهی ضد سرفه تیمکس، بهتر است آن را روزی 3 مرتبه و تا بهبودی کامل مصرف کنید.
شربت تیمکس پلاس، یکی دیگر از قوی ترین شربت گیاهی ضدسرفه است. این شربت، درست همانند شربت تیمکس، حاوی آویشن باغی می باشد. با این تفاوت که در ساخت آن از عسل طبیعی نیز استفاده شده است. تیمکس پلاس علاوه بر خلط آوری، بر تسکین التهابات مجاری تنفسی تاثیرگذار است. خواص آنتی باکتریالی عسل موجود در این شربت، به سرعت می توانند سرفه را بهبود بخشند. به دلیل اینکه تیمکس پلاس دارای عسل طبیعی میباشد، از این شربت نباید در دوران بارداری و شیردهی استفاده نمود و با مشورت پزشک میتوانید از شربت تیمکس استفاده نمایید. شما می توانید برای تهیه ی شربت تیمکس و تیمکس پلاس و یا دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه این دو داروی گیاهی قدرتمند در درمان سرفه، به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها

پدر من سرفه دارم به تخم سیاه دانه 3 نوع شربت ضد سرفه خورد ولی خوب نشد اویشن و عسل خوبش میکنه ایا؟

با سلام به شما کاربر گرامی باید اول علت سرفه را بررسی کنید اما اگر به دلیل سرماخوردگی و بیماری هایی از این دست باشد شربت تیمکس پلاس ایران داروک می تواند کمک کننده باشد.

ما 14 روزه کرونا داریم سرفه هامون قطع نمیشه اصلا داروی قوی برای سرفه هست؟؟؟

با سلام به شما برای تسکین سرفه هایتان می توانید از شربت تیمکس پلاس استفاده کنید.

با سلام‌ من حدود یک ماه پیش سرماخوردگی شدید گرفتم 2بارهم تست پی سی ار،دادم منفی بود الان هنوز ابریزش بینی،گلو درد و سرفه دارم شما چه پیشنهادی برای بهبودی بنده سراغ دارید

با سلام به شما برای دریافت مشاوره و معرفی مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی با مرکز مشاوره و اطلاعات دارویی به شماره تماس 82406-021 تماس حاصل فرمایید.

با عرض سلام، خواستم بدونم داروی مناسب برای جلوگیری از سرفه های کرونایی چیه؟ اینقد سرفه هام اذیتم میکنه که بعضی وقتا باعث میشه نتونم خودم کنترل کنم و از معقد باد خارج میکنم آیا کنترل نکردن باد شکم هنگام سرفه شایع هست یا من دچار یه بیماری جدید شدم؟ تشکر از شما

با سلام به شما می توانید از مکمل" تیمکس پلاس ایران داروک" کمک بگیرید.

در بارداري و شيردهي منع مصرف داره؟

با سلام به شما تنها با توصیه پزشک قابل مصرف است.

باعرض سلام وادب، سرفه هایی که بعد ازبهبودی کرونا ادامه داردوحساس وتحریک کننده گلو در مقابل مواد غذایی هست چگونه درمان شود البته من سابقا هم که دچارانفولانزا یا سرما خوردگی میشدم سرفه ها تا مدتها ادامه داشت لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

با سلام به شما می توانید از مکمل تیمکس پلاس ایران داروک کمک بگیرید.

باسلام برای سرفه های ناشی ازحساسیت هم خوبه؟

با سلام به شما برای حساسیت باید علت و یا ماده حساسیت زا شناسایی و حذف گردد.

باسلام من ریه هام به هوای سرد حساسیت داره ویه حالتی شبیه خفگی بهم دست میده با سرفه های خشک پشت سر هم گاهی با سرما خوردگی هم همراهه از شربت تئوفیلین جی استفاده میکردم موثر بود .ولی این دفعه موثر نبوده آیا شربت شما برای من مفیده؟

با سلام به شما بله می توانید از شربت تیمکس پلاس ایران داروک کمک بگیرید.

من شربت دکستومتورفان پی و تیمیکس پلاس بطور کامل مصرف کرده هنوز هم سرفه میکنم بعد از دوماه و نیم از ابتلا ب کرونا

با سلام به شما اگر ابتلا به کرونای شما همراه با درگیری ریوی بوده است ممکن است این سرفه ها بعد از بهبود کرونا نیز کم و بیش تا مدتی ادامه داشته باشد اما جهت بررسی دقیق تر به پزشک مراجعه فرمایید.

با سلام. مادر من خیلی وقت هست سرفه میکنه. دکتر رفتیم چندبار ولی آخرین بار گفت از اعصاب هست سرفه هاش.. حالا چه شربتی کمک میکنه؟

با سلام به شما می توانید از شربت پاسی پی ایران داروک و همچنین شربت تیمکس پلاس ایران داروک کمک بگیرید.

باسلام این شربت میزان قند خون رو افزایش میده

با سلام به شما مصرف زیاد آن مانند هر ترکیب شیرین دیگری می تواند قند را بالا ببرد.

با سلام مادر من چند روزه سرفه های خیلی زیادی داره به طوری که در هر یک دقیقه سه چهار تا سرفه میکنه حدودا. چه دارویی رو پیشنهاد میکنید؟ اگر هم کرونا باشه همینطور لطفا.

باسلام به شما بهتر است حتما توسط یک متخصص چک فرمایید.

منم خیلی وقته دارم سرفه و عطسه میکنم خیلی دکتر رفتم یکی از دکترا بهم گفت از اعصابه یکیش گفت از حساسیته اون یکی دکتر گفت رفلکس معده داری خلاصه درمان نشدم بعد به یه متخصصی رفتم بهم گفت هوا رو آلوده کردن از مازوت گرفته تا گاز چی بود یادم رفته خلاصه برمیگرده به تغذیه و هوای سالم که اونم ما نداریم آهان الان یادم اومد گاز کمتریل گفت

با سلام برای تسکین سرفه ها می توانید از شربت تیمکس ایران داروک کمک بگیرید.

سرفه خشک و متعدد دارم چه گیاهی خوبه مصرف کنم ؟

باسلام می توانید از شربت تیمکس پلاس ایران داروک کمک بگیرید.

سلام مادر من چند روزه که مریض شده اول گلو درد داشته بعد۲روز گلودردش خوب میشه ولی الان هم خیلی سرفه میکنه و هم بدن درد داره بی حال هست.

باسلام جهت بررسی حتما به پزشک مراجعه کنند.

سلام. من هنگام سرفه خود بخود ازم باد خارج میشه و خیلی خجالت میکشم چون بوی نامطبوعی هم داره. پیشنهاد شما چیه برای هم درمان سرفه و هم کنترل باد شکم؟

باسلام برای نفخ و باد شکم می توانید از شربت کاراوی میکسچر کمک بگیرید و برای سرفه از تیمکس پلاس ایران داروک استفاده کنید.

این شربت برای سرفه های خشک بعد کرونا خوبه؟

باسلام می تواند کمک کننده باشد.

افزودن دیدگاه جدید