فواید عسل آویشن

عسل آویشن یونانی یک ماده مغذی و جزو بهترین فرآورده های زنبور عسل است. این ماده مغذی با مزه و طعم فوق العاده، رنگ مسی، ساختار یکدست و بوی بسیار مطبوع و دلپذیر یک ترکیب بی نظیر می باشد.   

در اینجا به 5 دلیل اشاره می کنیم که می تواند شما را به خوردن عسل آویشن( شربت تیمکس پلاس ایران داروک) متقاعد کند:

1-غنی از مواد مفید و سودمند
اولا عسل آویشن حاوی ترکیبات گیاهی، آنتی اکسیدان ها و موادمغذی گیاهی است، به همین دلیل این محصول بسیار پرتقاضا می باشد. نتیجه یک مطالعه ثابت کرد که عسل آویشن بسیار مقوی بوده و در مقابله با باکتری های بد و سایر ویروس ها در بدن بسیار مفید و سودمند می باشد.

2-خواص ضدعفونی کننده
آیا تاکنون نام تیمول را شنیده اید؟ تیمول یک ماده ضدعفونی کننده در آویشن است. که می تواند آنتی بیوتیک های پیشرفته بسازد. از همین رو اکثر مردم محلی از عسل آویشن برای پیشگیری و معالجه آنفلوآنزا، عفونت های تنفسی، سرفه، آفت های دهانی، آکنه و سایر مشکلات پوستی از جمله باکتری کاندیدا استفاده می کنند.

3-آویشن و سرطان
یک پژوهش یونانی نشان داد که آویشن، بقا و زنده ماندن سلول های سرطانی وابسته به هورمون در رحم و پروستات را کاهش می دهد. محققان پیشنهاد دادند که یک رژیم غذایی به همراه عسل آویشن می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان سینه، پروستات و آندومتریال را کاهش دهد.

4-مزایای عسل آویشن برای غده تیموس
پروفسور پائول لی از دانشگاه کالیفرنیا، مطالعاتی را روی عسل انجام داد و نشان داد که عسل برای غده تیموس که نقش بسیار مهمی در کارکرد سیستم ایمنی دارد، بسیار مفید است.

5-عسل آویشن برای درمان مشکلات پوستی مناسب است
بدلیل وجود ترکیبات زیستی فعال در عسل و آویشن، ترکیب عسل و آویشن یک ضدعفونی کننده فوق العاده محسوب می شود. این ترکیب نه تنها برای استفاده داخلی بلکه برای مصارف خارجی (مثل کمپرس ها و بانداژ) نیز بکار می رود.

         

 

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید