آیا آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی موثر است؟

تاثیر آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی

سرماخوردگی یک بیماری رایج در فصل زمستان است که به طور معمول و درمان های خانگی و گذراندن دوره ی مشخصی از بدن خارج شده و بهبود می یابد. راه کارهای بسیاری برای سرعت بخشیدن به روند بهبود و جلوگیری از عوارض سرماخوردگی مانند گلودرد و گرفتگی بینی وجود دارد. به طور معمول، داروهای طب نوین نمی توانند تاثیر چندانی بر سرماخوردگی داشته باشند. داروهای گیاهی برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی کاربردی تر هستند. آویشن یکی از این داروهای گیاهی است که درباره ی اثرات آن بر سرماخوردگی و گرفتگی بینی صحبت های فراوانی شده است. اما آیا آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی واقعاً موثر است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.
 

اثرات آویشن بر سرماخوردگی

آویشن سرشار از خواص آنتی بیوتیکی است که می تواند در افزایش سطح ایمنی بدن و همچنین کاهش التهابات مجاری تنفسی تاثیرگذار باشد. اگر دم کرده ی آویشن را در دوران سرماخوردگی به طور مرتب میل کنید، اثرات فوق العاده ی آن را مشاهده خواهید کرد. آویشن یک خلط آور طبیعی است. به همین ترتیب یک درمان گیاهی فوق العاده برای سرفه های خشک و آزاردهنده ی سرماخوردگی است. 
 

آویشن و بهبود تنفس

همانطور که قبل تر گفتیم، آویشن می تواند التهابات مجاری تنفسی ناشی از سرماخوردگی را درمان کند. به همین ترتیب می تواند بر گرفتگی بینی، خس خس های گلو، سرفه های خشک و موارد دیگر تاثیرگذار باشد. به همین دلیل است که بخور آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی می تواند موثر واقع شود. خوردن آویشن نیز به اندازه‌ی بخور این گیاه شگفت انگیز می تواند اثر گذار باشد. شربت آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی، یک شربت بسیار خوب است که این روزها طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

شربت آویشن باغی برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی 

عسل و آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی

یکی از ترکیبات گیاهی شگفت انگیز برای درمان سرماخوردگی، ترکیب عسل و آویشن است. دمنوش آویشن و عسل و یا مصرف هریک از این دو ماده به تنهایی در دوران سرماخوردگی، در سرعت بخشیدن به روند درمان، معجزه می کنند. عسل سرشار از خواص آنتی باکتریالی و ضد التهابی است که می تواند کارکرد سیستم تنفسی را بهبود بخشیده و در نتیجه در کاهش سرفه و اثرات آن موثر واقع شود. استفاده از یک داروی گیاهی که بتواند از اثرگذاری آویشن و عسل به طور همزمان استفاده کند، می تواند یک گزینه ی خیلی خوب برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی باشد. ایران داروک، این دارو را برای شما تولید کرده است.
 

شربت گیاهی تیمکس و تیمکس پلاس حاوی آویشن برای سرماخوردگی

یکی از داروهای رایج در درمان سرماخوردگی اکسپکتورانت است. این دارو را به طور معمول برای درمان سرفه و جهت خلط آوری مورد استفاده قرار می دهد. همانطور که می دانید، داروهای شیمیایی، هر چقدر هم که مفید باشند، به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی در خود، دارای عوارض جانبی نیز می باشند. در نتیجه بهتر است برای بهره گیری از خواص درمانی داروها، از انواع داروهای گیاهی با همان میزان اثر بخشی استفاده کنید. شربت گیاهی تیمکس و تیمکس پلاس، داروهای اکسپکتورانت گیاهی جایگزین اکسپکتورانت های شیمایی هستند که در درمان سرماخوردگی، گرفتگی بینی و سرفه اثرگذاری فوق العاده دارند.
در ساخت تیمکس و تیمکس پلاس از عصاره ی طبیعی آویشن استفاده شده است. پیش تر، در مورد اثرات فوق العاده‌ی آویشن برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی صحبت کردیم. همانطور که گفتیم، آویشن یک آنتی بیوتیک طبیعی است که می تواند التهابات مجاری تنفسی را کاهش داده و با خاصیت آنتی باکتریالی و خلط آوری، در درمان سرماخوردگی و سرفه تاثیر شگرفی داشته باشد. تفاوت تیمکس و تیمکس پلاس ساخته شده در ایران داروک، وجود عصاره ی عسل طبیعی است. عسل نیز یکی از ترکیبات طبیعی موثر در درمان سرماخوردگی است که در تولید تیمکس پلاس از آن بهره گرفته شده است. بهترین راه برای درمان سرماخوردگی و گرفتگی بینی استفاده مرتب از شربت های گیاهی تیمکس و تیمکس پلاس است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا خرید شربت تیمکس و تیمکس پلاس، می توانید به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.
 

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید