معرفی قرص پاکسازی کبد، سم زادی گیاهی

قرص لیوروفیت، قرص پاکسازی کبد

کبد، به عنوان یکی از بزرگترین و حیاتی ترین اندام های بدن که به پاکسازی سموم و تصفیه خون می پردازد، ممکن است به دلایل گوناگون از جمله تغذیه ی ناسالم و مصرف بیش از حد غذاهای چرب، مصرف سیگار و مشروبات الکلی، مصرف بی رویه ی کافئین و موارد دیگر، دچار تجمع سموم و چربی ها و در نهایت بیماری شود. بیماری های کبد شامل کبد چرب، سیروز، هپاتیت حاد، سرطان کبد و غیره باشد. کبد نقش بسیار مهمی در سلامت ما و در نهایت در سطح کیفیت زندگی ایفا می کند و بیمار شدن آن می تواند اثرات ناخوشایند بسیاری را به همراه داشته باشد. خوشبختانه، به دلیل قابلیت کبد در بازسازی خود، تغییر در سبک زندگی، پاکسازی کبد از سموم و در صورت ابتلا به بیماری ها، شناسایی و کنترل آن ها در مراحل اولیه، می توانید سلامت را به کبد خود بازگردانید. در ادامه به معرفی قرص پاکسازی کبد و روش های گیاهی مراقبت از این اندام مهم می پردازیم. با ما همراه باشید.
 

زردچوبه در قرص پاکسازی کبد

اگر به دنبال یک قرص پاکسازی کبد گیاهی و موثر هستید، باید اطمینان پیدا کنید که در ساخت آن حتماً از عصاره ی زردچوبه بهره گرفته شده است. زردچوبه می تواند نقش مهمی در پاکسازی کبد داشته باشد. زردچوبه، همانطور که از نامش پیداست، رنگی زرد رنگ دارد. رنگ این گیاه شگفت انگیز به دلیل وجود ترکیبی به نام کورکومین است. این ماده می تواند منجر به تحریک صفرا و در نتیجه افزایش ترشح مایع صفرا شود. وظیفه ی اصلی مایع صفرا، پاکسازی سموم خون و دفع چربی های اضافی است. وجود زردچوبه در قرص پاکسازی کبد، کمک می کند تا چربی های جمع شده در کبد از بین رفته و سموم دفع شوند. دلیل استفاده از زردچوبه در بسیاری از غذاهای سنتی ایرانی نیز همین خواص ضد چربی آن است.
 

کنگر فرنگی و قرص پاکسازی کبد

کنگر فرنگی یا آرتیشو، یکی از گیاهان دارویی موثر در درمان بیماری ها و پاکسازی کبد است. بنابراین اگر می خواهید قرص پاکسازی کبد بخرید، توجه کنید که حتماً گیاهی بوده و همچنین علاوه بر زردچوبه، شامل کنگر فرنگی نیز باشد. کنگر فرنگی علاوه بر این که صفرا را تحریک می کند می تواند توکسین یا همان سموم جمع شده در کبد را دفع کند. کنگر فرنگی می تواند آنزیم های کبد را دفع کرده و در نتیجه کلسترول خون را کاهش دهد. علاوه بر قرص پاکسازی کبد حاوی کنگر فرنگی، مصرف این گیاه خوشمزه به طور مرتب در رژیم غذایی نیز می تواند بسیار مفید باشد.

قرص لیوروفیت، قرص پاکسازی کبد

گیاه خار مریم و اهمیت آن در قرص پاکسازی کبد

خار مریم، یک گیاه بسیار پر فایده برای کبد است که باید حتماً در قرص پاکسازی کبد وجود داشته باشد. گیاه خار مریم به صورت خود رو در مناطق گرمسیری می روید. گیاه خار مریم می تواند با تحریک صفرا، تولید مایع صفرا را افزایش داده و در نتیجه در درمان کبد چرب موثر باشد. این گیاه شگفت انگیز در دفع املاح صفرا نیز موثر است. اگر عادت به مصرف داروهای مسکن مانند استامینوفن دارید، خار مریم می تواند اثرات سمی آن را دفع کند. خار مریم اثرات آنتی اکسیدانی و آنتی کارسینوژنی دارد و باعث مهار رادیکال های آزاد در درون سلول می شود. آنتی اکسیدان ها می توانند اثرات جانبی مواد شیمیایی که مستقیماً بر کبد تاثیرگذار هستند را از بین ببرند.
H2: لیوروفیت، قرص پاکسازی کبد با همه گیاهان تاثیرگذار
لیوروفیت، قرص پاکسازی کبد که اثرگذاری آن ثابت شده است، می تواند برای پیشگیری، مراقبت و درمان بیماری های مرتبت با کبد تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. این قرص که در بسته بندی 60 عددی به فروش می رسد حاوی عصاره ی گیاهانی مانند زرد چوبه، خار مریم و کنگر فرنگی است و می تواند علاوه بر پاکسازی کبد از سموم و دفع چربی های اشباع، در درمان کبد چرب، هپاتیت حاد، سیروز کبدی و موارد دیگر تاثیر بگذارد. لیورفیت ایران داروک برای تسکین التهابات کبد نیز موثر است. در صورتی که قصد پاکسازی کبد خود را دارید و به اطلاعات بیشتری در مورد قرص پاکسازی کبد لیوروفیت دارید، می توانید به سایت ایران داروک مراجعه فرمایید

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید

ویدئو مرتبط

مقاله ای مرتبط با محصول یافت نشد.