موثرترین درمان یبوست در بارداری را بشناسید

درمان یبوست بارداری

در دوران بارداری به دلیل افزایش سطح پروژسترون در خون، حرکت در ماهیچه های صاف بدن کند می شود. روده ی بزرگ نیز جزء همین ماهیچه ها می باشد. به همین علت است که در این دوران، غذا به آهستگی در روده ی شما حرکت کرده و دچار یبوست می شود. یکی دیگر از دلایل ایجاد یبوست در دوران بارداری، ورود فشار از رحم به روده است. به همین دلایل، بیش از نیمی از زنان باردار، یبوست را تجربه می کنند. این عارضه خیلی جدی نیست اما می تواند آزار دهنده باشد. با توجه به آن که در دوران بارداری نمی توان هر دارویی را مصرف کرد، بنابراین انتخاب روش درمان مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. در ادامه، یکی از موثرترین درمان یبوست در بارداری را به شما معرفی می کنیم.
 

درمان یبوست در بارداری به روش گیاهی

همانطور که گفتیم، در دوران بارداری نمی توان از هر دارویی برای درمان عارضه های احتمالی مانند یبوست استفاده کرد. حتی برای استفاده از درمان های گیاهی در این دوران باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید. اما به طور کلی، روش های گیاهی جهت درمان یبوست در بارداری کاربرد بیشتری دارند. از بهترین روش های درمان یبوست بارداری مصرف پودر موسیلیوم فورت است. این پودر یک ملین و مسهل قوی است که می تواند یبوست را در شما درمان کند در ضمن برای تهیه نیاز به نسخه پزشک هم ندارد. اما چطور؟
 

موسیلیوم فورت چگونه یبوست در بارداری را درمان می کند؟

موسیلیوم فورت یک پودر ملین و مسهل است که با استفاده از گیاه اسفرزه و اسانس‌های طبیعی گیاهی ساخته می شود. مکانیزم عملکرد این پودر ملین به گونه است که بدون اثرگذاری بر حرکات دستگاه گوارش تنها منجر به افزایش حجم مدفوع و نرم شدن آن در روده می شود. این ویژگی اصلی موسیلیوم فورت در کنار هم سبب می شوند تا در صورت مصرف منظم و نوشیدن آب کافی در طول روز به راحتی، یبوست در بارداری را درمان کنید.
 

برای درمان یبوست در بارداری، به چه میزان از موسیلیوم فورت استفاده کنیم؟

طبق توضیحات بالا، موسیلیوم فورت، با افزایش حجم مدفوع به دفع سریع تر و درمان یبوست کمک می کند. برای درمان یبوست در بارداری به کمک پودر موسیلیوم فورت، می توانید هر کدام از طمع های آن که دوست دارید را در یک لیوان آب یا آبمیوه ی طبیعی حل کنید. اجازه دهید محلول چند دقیقه بماند و بعد از ایجاد حالت موسیلاژی، همراه با 2 لیوان آب اضافه آن را نوش جان کنید. در هر بار مصرف، نهایتاً می توانید  یک یا دو ساشه را مورد استفاده قرار دهید. دوره ی مصرف موسیلیوم فورت نباید بیشتر از 14 روز پشت سر هم باشد. نوشیدن آب کافی در زمان مصرف ضروری است. چرا که در صورت آب نخوردن، مکانیزم اثر گذاری موسیلیوم فورت مختل خواهد شد. 

پودر موسیلیوم فورت، درمان یبوست بارداری 

موسیلیوم فورت چه طمع هایی دارد؟

موسیلیوم فورت فاقد قند است و برای شیرین کردن طمع آن از شیرین کننده های بدون قند استفاده می شود. طمع های مختلف این ملین و مسهل گیاهی برای درمان یبوست در بارداری، عبارت است از:

  • پرتقال
  • آناناس
  • تمشک
  • سیب
  • موز
  • توت فرنگی
  • توتی فورتی
  • شکلات

موسیلیوم فورت را با استفاده از گیاه اسفرزه تولید می کنند. این گیاه می تواند با افرایش حجم مدفوع و نرم کردن آن به دفع سریع تر و راحت تر آن کمک کند. بنابراین در دوران بارداری که به دلیل کند شدن حرکت در ماهیچه ها و فشار جنین به روده دفع به سختی انجام می شود، مصرف موسیلیوم فورت کمک می کند تا یبوست در این دوران رفع شده و درمان شود. توجه داشته باشید که پیش از مصرف، توضیحات محصول را حتماً با دقت بخوانید. موسیلیوم فورت از بهترین و موثرترین درمان یبوست در بارداری است که بدون نیاز به نسخه پزشک میتوان آن را مصرف نمود. می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر در مورد این داروی ملین و مسهل قوی و گیاهی که توسط شرکت ایران داروک تولید شده است، به سایت ایران داروک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه جدید

ویدئو مرتبط

مقاله ای مرتبط با محصول یافت نشد.